vala ben bi watcher abimi seviyorum, başka da bi de bi mazlumfirari vardı, nooldu bilmyorum, iyi bi abimizdi :)
genel olarak 10-15 kişiye kıl kapıyorum, hangi birini yazayım şimdi yani...
bu arada watcher dedik de yalakalık gibi olmasın, nedeni adamın süper klas ve mantıklı bi eleman olmasıdır, ayriyetten böyle matrix falan filanla gönlümüzü fetetmiştir... :)