ŞANLI_ evet hami(10) her zaman elindn geldiğince herkese yardım etmesini sewn biri hep görüodm özellikle konsol oyunlanda bazı şeylerde çok emeği geçmişti.
CHaMPioN77 Hami(10) Delikanlı üye :D:D:D bilmiyorum ama nedense benim pek kanım ısınmamıştı ona. Mesaj sayısı gibi şeylere çok önem veriyordu bence.
taylan1991 Scn yi hem bana tanıtan hem de internet ortamına beni sokan emre_acar1989 en sevdiğim üye..Bi de Cristiano Ronaldo hastası olduğumdan.Avart resimlerinde Cristiano Ronaldo Kullanan herskesi sewiyorum....(Duy bunları BesT_7Ronaldo)
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991 Scn yi hem bana tanıtan hem de internet ortamına beni sokan emre_acar1989 en sevdiğim üye..Bi de Cristiano Ronaldo hastası olduğumdan.Avart resimlerinde Cristiano Ronaldo Kullanan herskesi sewiyorum....(Duy bunları BesT_7Ronaldo) saolasın ama daha çok şey öğrenmen lazım :D:D şaka bi yana eywallah taylan.. benimde en sevdiğim üye tabiki kardeşim sayılır "taylan1991" ve "bektasfigo" saygılar :D:D
typhlosion Arkadaslar hizlioglunuda seviyorum artik :) + ajan54 fazla gorunmez ama kankamdr burdan +aydini severim ilk fm turnuvasinde bende cok emegi var..
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean hizlioglu ve saka delikanlı adamlar sizi de seviyorum saol mr.brean bende senii seviyorum
M10DraGoN Orjinal Mesajı Yazan: cracks nie sevmion blmiom hami10u çok iyi biri yiğit. Herşeye burnunu sokanlardan nefret ettiğim için sevmiyordum hami(10) u.Gittiğine çok sevindim.militanda gitsede kurtulsak ondanda.kendini beğenmiş bencil insanlardan tiskiniyoruuum
M10DraGoN Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR UMARIM SENDE Gidersin mondragon .. Senin gibiler gitmeden gitmeye niyetim yok.Üyelik tarihime bakmanı önderirimö sana
götveren hami(10) emre_acar1989 ufuk-fb steganos Hellscream Pizarro in-t-come MaximTsigalko burak473 (saka_onur u da sewmeye basladım...) +++++++++++ cracks ...unutmusuz lenn
emre_acar1989 Bence bu forumda hami(10) yiğit abiye ve militana kimse laf edemez ve etmemeli...önce kendine bakıcaksın...yok ben şu yılda girdim falan ....Senin saydığın adamların bu foruma onca katksı var ve ben hiç yanlışları olduğunu düşünmüyorum...Ama kimin yanlışı oldu "rep" ten anlaşılıyor...
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 Bence bu forumda hami(10) yiğit abiye ve militana kimse laf edemez ve etmemeli...önce kendine bakıcaksın...yok ben şu yılda girdim falan ....Senin saydığın adamların bu foruma onca katksı var ve ben hiç yanlışları olduğunu düşünmüyorum...Ama kimin yanlışı oldu "rep" ten anlaşılıyor... HOCAM REPE LAF ETME BE B0Z YANLIsmiyiz adamin kili var die bana butun repimi aldilar 61 di normalde Laflar1n1n 100/80nine katiliyorum +1
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR Harun saol dostum onur bende seni "sevdiğim üyeler" e not ettim...helal olsun kardeş...