Esener'i sewerim. Düşüncelerimiz çoğu zaman uyuşur, ii anlaşırız. Hatta sewmediğimiz üyeler bile aynıdır tahminimce :)
Onun dışında,
hızlıoğlu (ii çocuktur hem de gsli :) )
cracks (herkes sewio ben nie sewmiym :) )
orcuncetin (sessiz ve derinden, sıkı gs'li :)
masterran (çok hararetli bi vatandaş ama :) )
tayfurcan (adam çalışırken hem msn'de hem forum'da :) )
militan (çok haşarı yalnız :) )
Hacker-Korsan (ondan çok şey öğrendim)
Hami-10 (kızdırmışlar ama onu galiba :( )
frankly (biraz sola kaymış ama olsun :) )
ayrıca adminlerin hepsini (sewiyeli insanlar oldukları için) ve moderatörlerinde bir kısmını sewiorum. aklıma gelmeyen daha bir çok isim var. affedin unuttuysam...
edit: bu arada eski nickim "muhammeddalyan"