Ben Polyanna'yım herkesi seviyorum, her insan özünde iyidir, onu ortaya çıkarmak gerekir. Bakın şimdi bunları buraya yazmam bile benim için büyük bir şans, avize kafama düşüp an itibariyle ölebirdim ama ölmedim. Depremde olmadı şimdi bunları yazıyorum, ne kadar güzel dimi yaşamak, kuşlar, böcekler, kelebekler, hayat, insanlar, kapkaççılar. Kapkaççılar bile aslında iyi insanlar, en azından sadece çanta çalıyolar, insan öldürmüyolar. Katiller bile en azından sadece bir insan öldürüyo. (bknz. saçmalanın sınırları aşmak)
*: ciddi değilim :p*