Valla bu tür konular ı pek takmam cünkü biraz ayrımcılık dargınlık felan olusturuyo ama yine de yazayım
Eswkilerden yazıyorum birazını tanımaya olabilir;
Can2002(Scorpi10)
Cihan(Kankam gibiydi)
Kuty
Wolf
Hasann
Rucows
Beko
Yenileri:(Not bu arkadaşların hiçbiriyle birebir geyigim olmadı ama hepsi iyi cocuk):D
Barıs_1905
T-MAC 62(HER NE KDR VC İLE T-MAC KONUSUNDA KAPIŞSAMDA)
Marcus
GOZİT
Black_God
CarlosSantana
CowBooy
MFK-1
Kısacası ayrım yapmadan nerdeyse bütün forumu seviyorum.Kimse nin bana herhangi bir zararı dokunmadı