Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Çoğu kişiyi seviyorum ama madem "en çok sevdiğiniz kişi" o zaman
orcuncetin
Way canım benim :),bende seni seviyorum,herkezi seviyorum,sadece sadece 1 kisiyi sevmiyorum oda artık girmiyo scn e cok uzun zaman oldu,ismi bende kalsın :)