isimmi istion hımm.başlıoruz :D bide en baştan belirtiim.beni sevenleri ben otomatik olarak severim.onun için isimlerinizi yazmıcam:)
makaay(başa yazmassam kızar :D)
blueeda(sevimmiiii sevmimmiiiii :))
champion_77(beni yazdı ama bende onu çok sevdiğim için...)
bjk53
nikeman_1905
wathcer
necromancer
connect
spocket
baris_1905
orcuncetin
XXI
legendeleven
Kokane
iori
ve 10 larcası.aklıma bir çok sevdiğim arkadaşım gelmedi.onlardan özür diliom.zaten onlar benim onları sevdiimi bilmio :)
ya sitede yaklaşık olarak 150 kişiyi çok seviorm.gerisini tanımıom zaten...yani görüomda tanımıom..