selimer milan da shevcenko interde adriano ve martins (benim favorim martins) juve de del piero arsenal de henry realde ronaldo ve owen barca da eto ve ronaldinho manchester da van nis. lyon da carew (dermisim) hertakimin golcusu ayri neyi tartisiyoruzki
locbycom dikkat ettimde kimse Pires dememiş.. bence Pires muhteşem.. eğer oynatmayı bilmiosanız fransayı bi karşınıza alın derim:D
ç@rşı_kartalı ronaldinho eto'o ibrahimoviç del piero trezege ronaldo adriano nedved ......... çok var, eger gol atmayi biliyorsan o zaman okadar sorun degil,hangisi olursa olsun.
TollYvEr beyler ben derimki 1- Henry (kardesim 35 metreden catala takiyo Henry'yle, affetmiyo walla :D ) 2- Adriano (fizik yonunden bir hayli ustun) 3- Recoba (adamin özellikleri bayagi ustun)
Ronaldinho1983 Ronaldinho cevik hizli atik kivrak nedeyim gol makinasinin ta kendisi hehe cikin karsiima calistiriyim makinayi hehehe pesonline (TR) Ronaldinhoo bekliyom
tumayala adriano süper güçlü ve sutör olduğu için,recoba her özelliği süper zaten,bi de etoo manyak sutu,kafası ve gücü için (yaw bu eto o da zor yazılıyo:-)
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: merges crespo,ronaldinho,vieri çok sağlam adamlar... crespoya sağlam mı diyorsun adam üflesen düşüyo :D