Clooney86 Abi Ronaldo Bir Numara Bence...Ama Ara Paslarında Henry de İyi Kaçıyo...! Ronaldo Süüppeeerrr Ötesi Bu arada Adriano Bazen Çok Ağır Bazen Hızlı Anlamadım Gitti...Ama Adriano Şutlara Manyak vuruyo Bee...
erd5334 arkadaşlar ben şöyle bir sıralama yapayım. MİCCOLİ (HIZ+SON VURUŞ) ADRİANO (DAYANIKLILIK+ŞUT ÖZELLİKLE UZAKTAN MANYAK VURUYO) VİERİ (DAYANIKLILIK+ŞUT+KAFA) CRUZ (KAFA+SON VURUŞ) MARTİNS (HIZ)
chessfirst Ben arkadaşla birlikte oynuyorum. ben İtalya ve Fransa yı tercih ederim. O Brezilya yı alıyo. Yok böyle bişe abi Adriano nun her vurduğu içeri giriyo. Adriano derim başka bişe demem. Shevchenko, Henry, Vieri de diyebilirim
Clooney86 Vieri berbat yaa Nasıl da iyi oluyo Kafa ile Şut bi başına bişeye yaramıyor bence...yada bende ağır sizde hızlı..!
ridvan155 bi maçta bilmem kaç yıldızla deplasmanda arsenale 1-2 dk içersinde 3 gol attım shevcenko ile bence süper adam. SHEVCENKO