KamaroS Beyler gol silahlarınızı burda sergileyelim... Ben Shevchenko üzerine tanımam ama yanında van nisterlooy ve henry de fena olmaz hanii...
serdar2323 en başta owen , miccoli ve mutu gerçekten çok seri kolay adam geçen ve gol vuruşlarıda çok etkili adamlar.yan toplarda kovaceviçin harika kafa vuruşları var .
alicandeniz 1)beyler fizik yönünden güçlü olduğu için RONALDO derim ve aynı zamanda çok hızlı bir oyuncu. 2)totti 3)adriano
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Detailer Gol deyince shevchenko Shevchenko'yu da ileride tek geçerim. :)
LordofPES Shevchenko en iyi gol silahlarımdan. Bir de Masterlig'te sonradan çıkan bir Zola var ki dillere destan.Öyle böyle değil yani.Eğer Masterlig'teyseniz ve 1-2 sezon oynadıysanız Zola'yı aratın.Bulursanız da mutlaka alın.
HaYTo ADRİANO VE ARKADAŞLAR HERKESİN GOZUNDEN KACIYOR AMA DENEN BİİR ADAM VAR BREZİLYADA YEDEKLERDE İLK 11 DE BİR OYNATIN VERNER LOVE