Ben Merinosspor'la ikinci lig A kategorisine ciktim. Ama gözlerimiz hep avrupada olur, bakalim türk takimlarimiz neler yapiyor. :)
Bugünkü konumuz, Genclerbirligi ve Sampiyonlar Ligi :D
7 yillik kariyerimde Genclerbirligi ilk defa Sampiyon oldu, daha önce Galatasaray ve Fenerbahce her yil kupayi kazaniyordu. Son kez Fenerbahce üst üste 4'cü sampiyonluguna ulasti, gercek hedefi, 5 yil arka arka sampiyon olup ve Galatasarayin rekorunu kirmakdi, ama bunu da maalesef basaramadilar, Genclerbirligi bir ilke imza atiyor, daha dogrusu tarih yaziyor. Profesyonel türk futbol liginde, yani Süperligde ilk sampiyonlugunu elde ediyor.
2004/2005 - Fenerbahce
2005/2006 - Galatasaray
2006/2007 - Galatasaray
2007/2008 - Fenerbahce
2008/2009 - Fenerbahce
2009/2010 - Fenerbahce
2010/2011 - Fenerbahce
2011/2012 - Genclerbirligi
Ama bununla bitmedi, bunlari buraya yazmanin nedeni, Genclerbirligi böylece ilk defa Sampiyonlar Ligine katilmayi hak kazanmis ve Grub F'de Panathinaikos, Chelsea ve Split takimlariyla eslesmis.
Ilk mac deplasmanda avrupanin önde giden isimlerinden Chelsea London'un karsina ciktilar. Tabi Chelsea kendi sahasinda BÜYÜK FAVORI, siz ne düsünürdünüz? Chelsea 5-0 mi, yoksa 6-0 kazanirmi? :o
Kendiniz görün -> http://img26.imageshack.us/my.php?image=gb18lf.jpg
Istatikler -> http://img198.imageshack.us/my.php?image=gb20re.jpg