Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM
bu arada antrenmanlarda gerçekten çok fazla oyuncu sakatlanıyor. idman mı muharebe mi belli değil yaw. ne kadar acaip hepimizin başına gelmiştir. mesela dédé geçen gün 9 ay sakatlandı. yaw hangi futbolcu antrenmanda 9 ay sakatlanır. hemde açıklama şu "düşerek sakatlandı." nasıl bir düşmedir ki bu 9 ay sakatlanmış dedim bizim haylaz topçulardan biri yapmıştır. hangisi yaptıysa sölesin konuşalım bi şu adamla yaw :D:D:D:D:D:D:D:D
yani doğru değil mi???
Araştırır, sana antremanda sakatlanıpta futbolu bırakan oyuncular bulabilirim (in real life).
Bunlar normal zaten fazlada sık olmuyor. Oyunun hiç saçmalığı yok demiyorum. Sonuçta bir oyun ve her programda (sadece oyun değil) 1 tane olsun bug vardır.
Örnek Win XP kullananlar Denetim Masası/Performans ve Bakım'a girsinler en üstteki yazıyı okusunlar;
Bilgisayarınızla ilgili tmel bilgisi görün.
Koca yazılım devi microsoft bunu yapan. Yani bu kadara kusur Başbakan kızındada olur. (Atasözü güncelleştirme hizmetleri.)