Orjinal Mesajı Yazan: juzam
EWT 2010DAN SONRA CHELSEA VE REALİN KADROLARINDA OYUNCULARIN HEPSİ TÜRK MİLLİ TAKIMINDAYDILAR
Bence bu Türklük olayı saçma değil gayet mantıklı bir sistem içinde işliyor. Düşünün siz tek lig seçiyorsunuz doğal olarak sizin BİLGİSAYARINIZI KASMAMAK ADINA oyunda size en az performansla en iyi oyuncuları yaratmaya çalışıyor. Tabi bunu yaparkende doğal olarak sizin seçtiğiniz liglere yöneliyor. Sonuçta siz Türkiye liginde oynarken hepsi Arjantin ve Brazilyadan çıksa ne olacağı ortada.
Bu konuyu uzun uzun tartışırım ve bunun bir saçmalık olmadığını gerekçeleriyle ortaya koyarım isterseniz.
Oyunun saçmalıklarını yazdığınızı sanıyorsunuz ama bunun sebebbi ya seçtiğiniz lig sayısı ya editörle yaptığınız oynamalar ya da sizin yüklediğiniz updatlerden kaynaklanan kaymalardan oluyor.
Oyunun belli başlı hataları veya ilginçlikleri var zaten bunlar belli bunların dışındakilerin hepsinin bir açıklaması var.
Belli başlıları bir maçta fazla sakatlık veya fazla kart, maçın 10 dakka yerine 139 dakka oynanması (ki bana hiç olmadı).
Veya bir takımın hiçbir şartla yenilememesi oSa'nın başına gelmişti.
Bunun dışında pek fazla hata yok bence. Olanlarda ciddi kanıtlarla ortaya çıkarsınlar bu hatalarıda bizde harbi ilgiçmiş diyelim sadece şu konuda ben kendi oyunundan kaynaklanan hataları yazan bir sürü kişi biliyorum...