Bunun sebebi yüklediğin patchler eğer oyunda hiçbir update kurmadan olduysa bu bende bu oyunu oynamayı bırakırım.
Birde dikkatimi çekti çarşaf çarşaf screen koyuyor bazı arkadaşlar bu konuda oSa'da uyarmıştı forumda görüntüyü çok fazla bozuyor ve okunabilirliği zorlaştıryor. Bu yüzden lütfen Link veya önizleme kullanın resimleri koyarken.
Özellikle 11. sayfayı açtığım gibi bakmadan direk 12. sayfaya geçtim, çok kötü duruyordu.
(Bu sadece benim fikrim ve ben bu sitede hiçbir sorumluluk sahibi değilim herkes gibi üyeyim. Yani bu sadece dost tavsiyesidir.)