2006/2007 Gol Kralı............2007/2008 Gol Kralı............2008/2009 Gol Kralı
......( Emre Aşık)......................( Emre Aşık )....................( Servet Çetin )
........
........ 
........ 
Oyuncular kendi yerlerinde oynadılar - DC
-------------------------------------------------------------------------
2007/2008 de cl de 2.turda madridle eşleştim ve rovanş sami yen deydi..
2008/2009 da yine aynısı :)
dolayısıyla ortaya böyle bir şey çıktı "işte böyle her sene böyle madride böyle..." :D
.......... 
--------------------------------------------------------------------------
Nerede kaldı o ezeli rekabet 1.......... Nerede kaldı o ezeli rekabet 2
................... 
--------------------------------------------------------------------------
Buca&Göztepe süper ligde olursa şut bile atamazlar tabi 90 dk da :)

--------------------------------------------------------------------------
Multibanaka ı 12-0 yenerken 9 oyuncu 10 puan 1i 9 puan kaleci 7 puan la oynadı :D

--------------------------------------------------------------------------
Fenerbahçe Kadıköy de Inter i devirken golleri atanlar :)

--------------------------------------------------------------------------
25*3 = 75 şampiyon belli...............son hafta yıkılıyorum :( ( en azından 99 da kalmadık :)
..................
--------------------------------------------------------------------------
KSK - Altay (HT Karşyaka 0-2 Altay)...................Göztepe - KSK ( Süper ligde dev karşılaşma :)
....................................
--------------------------------------------------------------------------
Dk 90 KSK 1-2 Bursa
3 dk lık uzatma veriliyor 90+2 de Lee Eul-Yong topu ağlara gönderiyor. Bursaspor son saniye gölü yemenin üzüntüsüyle santra yapıp tekrar oyuna başlayor. Ama o da ne :) fatih Tekke nin presi sonuç veriyor ve topu kapan Fatih uzaklardan attığı sert şutla durumu 3-2 ye getirirken tribünler yıkılıyor :D:D
( Şimdilik ss koyuyorum isteyen olursa maçıda gönderirim )

--------------------------------------------------------------------------
VE İŞTE SON SS EMİNİM BİRÇOĞUNUZ BÖYLE BİR ŞEYLE KARŞILAŞMAMIŞTIR ŞAHSEN BENDE KARŞILAŞMADIM :) "ALINTIDIR"
