Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: galatasaray_scn çağatay senın ımza mukemmel yaw.. hangi şarkıda geçio indirelm 2 dk?:D Manga - Bitti Rüya belki bilmeyenler vardır :D:D:D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Mr.Bean Şimdiye Kadar Gordugum En Guzel Nick İnanılmaz Guzel,MFK-1 En Guzel Resimde Senin sağol dostum
taylan1991 Walla ben de nefret dolu bi imza yazıyorum ama 'sıkıysa yakala'dan alıntıdır.KEndim severim,bi insandan nefret ettiğinin simgesidir. ama imzasına sevgilsinin adına sevgi dolu sözler yazanları da gerçekten yaratıcı buluyorum...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991 Walla ben de nefret dolu bi imza yazıyorum ama 'sıkıysa yakala'dan alıntıdır.KEndim severim,bi insandan nefret ettiğinin simgesidir. ama imzasına sevgilsinin adına sevgi dolu sözler yazanları da gerçekten yaratıcı buluyorum... bu laflara bayılıyorum :D -canın cehenneme lanet şey !!!-
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: iori benimki de yagami'nin yegane sözleriden bir tanesidir. Harbi çok güzel söz. Bunu kullanacam :D (Ama Türkçe olarak)
Kokane Seninki en lesi dicem ama olmaz carpilirim ;) Ya degistir ya. Inanki sinir ediyor, etkiliyor sayfayi scroll ederken.
cHoLdAxX sizce bu mu daha iyi yoksa şu mu; Yürüdüğün yolda güçlük ve engel yoksa o yol seni hiçbir yete ulaştırmaz!