Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77
Exvision arkadaşımın ki çok güzel. Benimkinin anlamı da Manga'nın şarkı sözü:
Mutluluk bile acı veriyor çünkü sonu var, biliyorum...
İyi güzelde, neden Türkçe bir şarkının bir sözünü, İngiilzce'ye çevirme gereği duydun, merak ettim...