Ruben Martin, bayildim imzana. Bilmem belki senin icin büyük anlami var ama bir yabanci olarak komik geldi acikcasi... Ayni komik dizilerdeki basrollerin hayal gördükleri sahnelerdeki gibi. Bosver Brad Pitt'i he.
Üye oldugum günden beri degistirmedim imzami. Burasi futbol forum sitesi(ydi) diye futbolla alakali bisey yazmak istedim, daha iyi bisey gelmedi aklima.