bana biri yardım ederse çok sevinirim..
ben port açtım herşeyi yaptım ama host olarak oynayabiliyorum sadece, client olmuyor ve bağlantım 256 olduğu için kimse oynamak istemiyor, maça giren hemen çıkıyor.. client oynayabilmem için ne yapmam lazım.. şimdiden teşekkürler..