serromacher Orjinal Mesajı Yazan: holymidnight PES 4: The Wolf Furry Evolution 2005 Patch yüklü bi sorun çıkarırmı acaba?? patch ile alakası yok bende de scn grand patch yüklü
gkoylu2005 arkadaşlar bana da yardım edermsinis?? ben de orjinal .exe war ayrıca bu konun en başındaki 1.10 patch peslauncher hamanchi gibi prg.ler mevcut... sorum şu : bu v1.10 patch i kurarken 1628: failed to install gibi bi hata werior.. ayrıca orjinal .exe yi koyduktan sora deniyorum olmuyor.... yardım edin.. ltf..
Angelus999 serromacher arkadas ben pes4online 2.01 deniyorum fakat karsidakinin hizi 10mb bile olsa client dedigimde çok bekliyor ve atiyor.pes4online2.01 demi illa patch ile mi cal1siyor yoksa portmu acmak gerekli.benim modem siemens speedstream port acma yazisi bulamadim. Simdiden tesekkürler.
Angelus999 çözümü bulduk dedik ama gene oynanm1yor.en azindan peslauncher ve pes4online2.01de version taniyor ama client olunca sanki bir seyler engelliyor baglanmayi firewall olabilirmi.oynayabilenler siz firewall kapatiyormusunuz?
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: Angelus999 çözümü bulduk dedik ama gene oynanm1yor.en azindan peslauncher ve pes4online2.01de version taniyor ama client olunca sanki bir seyler engelliyor baglanmayi firewall olabilirmi.oynayabilenler siz firewall kapatiyormusunuz? tabiki zaten dmz demek modemin firewall u demek benim bildiğim bende host olunca bunların hiçbirini yapmıyorum ama client olunca bunu yapmak zorundasın
aloneshaitan ben pes4online v2.01 indirdim yükledim ama versiyon eskiymiş öle diyor ve oyunu açmıyor nasıl yapacağım kendi sitesindede son versiyon bu nasıl yapacağım aloneshaitan@gmail.com bana yardım edin plzzzzzz
RaphaeLmiX Olmuyo olmuyo olmuyo ne yapcam yaaa off ayarlarda mı sakatlık var yaa ? edit... benim modem Geek Pro-Max UE4 model!!! umarım yardımlarınız olur ben bu hamachi olmadan oynamak istiyorum...yabancılarla vs.. pls help!!!
KungLao port açmada bana yardımcı olan arkadaslar (Selimer-Serromacher)......çok saolun şuan oynuyorum .....ama bi sorun var mesela türkler le oynayamıyom.. biyerde hata yapıyom ....ama anlamadım .(1.10 path i yüklerken)..oynuyorum ama yabancılarla ....türklerle tam oynucam .yaa incorrect version diye hata veriyo yada yani versiyon dsük hatası veriyo napmam lazım ......halbuki karsımdakindede 1.10 yüklü hiç farklı bi patch yüklüde değil anlamıyorumm yaaaaaaaa şimdi bu sorun cıktııııı.....yardımmmmmm (SeLiMer Kardess)ve Serromacher kardesssss help
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao port açmada bana yardımcı olan arkadaslar (Selimer-Serromacher)......çok saolun şuan oynuyorum .....ama bi sorun var mesela türkler le oynayamıyom.. biyerde hata yapıyom ....ama anlamadım .(1.10 path i yüklerken)..oynuyorum ama yabancılarla ....türklerle tam oynucam .yaa incorrect version diye hata veriyo yada yani versiyon dsük hatası veriyo napmam lazım ......halbuki karsımdakindede 1.10 yüklü hiç farklı bi patch yüklüde değil anlamıyorumm yaaaaaaaa şimdi bu sorun cıktııııı.....yardımmmmmm (SeLiMer Kardess)ve Serromacher kardesssss help incorrect patch çıkması normal o versiyon değişikliğinden kaynaklanıyordur ama germa odaları ve italyan odalarında çoğu kişi bizle aynı patchi kullanıyo. musait bi zamanda deneriz başkalarıyla sen bana msj at akşama biriyle oynatırız seni hadi kolay gelsin...
LAST EMPEROR bende e-con marka adsl modem war bu modemde pes4 online oynamak için nasıl port açmam lazım yardımlarınızı bekliyorum.....
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: LAST EMPEROR pardonn http://forum.donanimhaber.com/m_1012655/tm.htm buraya bak burda yoksa googled modemin adı ve port açmak diye arat çeşitli dökumanlar bulabilirsin
LAST EMPEROR sayın serromacher bu dediğiniz versiyon 1.10 patch dosyasını indirdim ama yuklenmiyo sizin kendi yamam dediğiniz yamayıda indirdimtask managerdeki dedğiniz işlemleride yerine getirdim ama yine aynı hatayı weriyor hata 1628 diyo ve şöyle yazıyor..Failed to complete installation. yardımlarınızı bekliyorum...
Angelus999 ben açıklamıştım.1628 hatası. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47040