Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao
arkadaslar benim sorun var bana kesin yardım edecek warmı sorunlarım sunlar:1)ADSL modemim DATRON ve Port açmayı hala anlayamadım
2)benim pes4 2 cd acaba online olurmu olmazmı bazıları 3 cd olması gerekiyo diyo(3cd olanı hiç biyerde yok )(Kadıköy-Besiktas)
3)hangi patch ler i yüklicem
bu üç sorunumu çözen le maç yapmak isterim .......sorunlarıma yardmcı olabilecek kisi yok mu koca forumda yaaaaaaaa
bağlantım 256 kb
msn adres:vehbidenizz@hotmail.com
sana datron modem de port acmayi anlatayım
benimkide ayni cunku
1-explorerı gir adres satirina 192.168.1.1 yaz enter la
2-kullanici adi ve sifre kismina "admin" gir
3-advanced kismina gel virtual server dı sanırım dmz host yazan bir yer olacak
orayi bul
4-orada seninki discard işaretlidir altındakini işaretle ve oraya senin ipo adresini yaz muhtemelen 192.168.1.2 olabilir ag baglantilarindan kontrol et
5- apply de ve kapat bu kadar
patch konusunda pes4.exe dosyasi lazım evde var ama suan işteyim sonra yollarim istersen
kolay gelsin iyi oyunlar ..