tabiki..biraz sonra hem o programı upload edicem hem de kullanımını anlatacam ;)
edit....
programı upload ettim işte link : http://rapidshare.de/files/2641204/HamachiSetup-0.9.9.7.rar.html
programı kurduktan sonra karşımıza ilk olarak şu ekran geliyor;

ve burda quick guide ı kapatıp,işaretlediğim power on butonuna basıyoruz..

burada kendimize nick seçip create diyoruz..

ve son olarak networking menu tuşuna basarak ya kendimiz bir ağ kurup arkadaşımızın bağlanmasını bekliyoruz...ya da join existing network diyerek arkadaşımızın kurduğu networke bağlanıyoruz...
herhangi bir sorun veya sorununuz olursa buraya yazın ben cevaplarım...böylelikle aynı soruna sahip arkadaşlarda bilgi sahibi olmuş olurlar ;)