arkadaslar online oynayamayanlar icin bazı puf noktalari vermek istiyorum
256 k ile oynamak cok zordur karsinizdaki host oldugu icin rahat oynar siz ise client (misafir) oldugunuz ve onun bilgisayara baglandiğiniz icin yerlerde surunuzsunuz
ama karsinizdakinin baglantis 4 mb ustunde iseniz biraz iyi oynarsiniz ama en az 512 baglanti gerekiyor
modemden port acma olayi ise her modem de farklidir genelde DMZ host yazan kısımda olur ama bazı modemlerde değişik olabilir mutlaka port acmalisiniz ama tabiiki virus girme olasiligi var ben uzun zamandir port acik duruyo bi kackez saldırıya ugradim ama virus programım saolsun korudu (bu arada ucretsiz avast kullaniyorum www.avast.com dan indirebilirsiniz) unable to connect mesajı alırsaniz ya siz yada karsinizdaki bilgisayarda port acik değildir.
diğer bi sorun ise versiyon olayı
pesonline prgraminda herkese baglanamıyor sadece birkac kisiye baglaniyorsaniz cogunda different versiyon tarzında mesaj alıyorsaniz sizin pes4.exe dosyasi yanlıs demektir. crack lazım size oda sanirim sitede var yoksa ben upload ederim
dogru pes4.exe dosyasi oldugunda programın en alt kısmında sizin nickname niz ve versiyonunuz 1.10 olmasi gerekir
sadece host olabiliyorum konusuna gelince 256 kb ile host olsaniz bile oynayamazsiniz karsinizdaki kıpırdayamayaci icin kapatir hemen ancak client olabilirsiniz onun icin de pesonline programina baglandıktan sonra yavas yavas sol altta bulunan hostlar cıkmaya baslar host kısmını tıklamayin sadece cıkan isimlere tıklayip join game diyin karsinizdaki kabul edince oynamaya baslarsiniz
bu konu ile baska sormak istedikleriniz olursa yardimci olurum
saygılar keyifli oyunlar. ..