Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Bizi kıyaslaya kıyaslaya ultimate patch le kıyaslaman oldukça şaşırttı açıkçası wendetta falan beklerdim ama neyse
1. ultimate patch toplama bi yama hatta içinde benimd e formalarım kullanılmış yeni öğrendim :)
2. biz herşeyi kendimiz yapıyoruz
3. eğer toplama yama ile size bişeyler vermek isteseydik zaten tsl v10 çıkmıştı heralde
1. Yamada sana ait olan sadece Galatasaray'ın 100. yıl formalarıydı.. Fakat Kel ve Bule bu formaları yaptıktan sonra senin formalarının ne kadar dandik oldugu ortaya çıktı. Update te bu formalar cok daha güzel halleriyle değiştirildi ve sana ait herhangi bi şey kalmadı için rahat olsun.. :)
2. Bu forumu yakından takip edenler iyi bilirler ; yayınladığın TSL tam bir facia olmuştu , ardından Ultimate Patch yayınlanmıştı ve bi çok kimse (sen de dahil) bu patchi cok beğenmişti.. Sende ardından forumda yeni bi oylama konusu konusu açmıştın ve "TSL nin yeni çıkacak versiyonunun hangi patchin üzerine yapılmasını istersiniz" diye üyelere sormuştun.. Bi çok kimse Ultimate Patch i , bazılarıda Wolf Patchin üzerine yapılmasını istemişti..Sende ardından yeni cıkacak TSL versiyonunun Wolf+Ultimate Patch üzerine yapılacagını açıklamıştın..Bütün bunlar cok yakın bi geçmişte olmuştu , hafızanı biraz zorlarsan rahatlıkla hatırlarsın..
3. Bu da Ultimate Patchin yaklaşık 1,5 aydaki download sayısı , al kapak olsun sana !!!
