Orjinal Mesajı Yazan: BlackCat
..şimdi bikere "minimum farkla "demiyor...."milim farkla" diyor...ayrıca 2.yarı başlarken başka ne diicekki zaten...
saygılar........... :cool:
Milim farkla yerine "Az farkla" , kısa bir aradan sonra yerinede "Karşılaşmanın 2. yarısında tekrar birlikteyiz" gibi cumleler daha iyi olmazmı bunu kastedmek istemiştim.Neyse çalışmanda kolay gelsin.Selamlar..