behlem Arkadaşlar BlackCat Kardeşimizin yaptığı Türkçe Spiker ve Daha önce yapılan türkiye ligini İnglizce Spikere oyarladım. ve Hatalarınıda düzelttim. Örneğin inglizce spikere TSL ve Türkçe spiker eklendiği zaman çok tuhaf olaylar oluyordu örneğin GS ye milan FB ye GS , TS ye Ajax diyordu şimdi hepsini düzelttim. ve gerçekten harika oldu Eğer bu çalışmaları yapan kardeşler onay verirse ben kendim düzeltiğim bu çalışmayı Upluad edeceğim. BlackCat kardeşimin ve TSL yi yapanların onayını bekliyorum....
Black God Orjinal Mesajı Yazan: behlem Arkadaşlar BlackCat Kardeşimizin yaptığı Türkçe Spiker ve Daha önce yapılan türkiye ligini İnglizce Spikere oyarladım. ve Hatalarınıda düzelttim. Örneğin inglizce spikere TSL ve Türkçe spiker eklendiği zaman çok tuhaf olaylar oluyordu örneğin GS ye milan FB ye GS , TS ye Ajax diyordu şimdi hepsini düzelttim. ve gerçekten harika oldu Eğer bu çalışmaları yapan kardeşler onay verirse ben kendim düzeltiğim bu çalışmayı Upluad edeceğim. BlackCat kardeşimin ve TSL yi yapanların onayını bekliyorum.... Biz dadece gs nin fb nin isimlerini değil tüm isimleri düzelttik şu anda tüm anadolu takımlarını sivas da dahil sölüyor ve bitti ayrıca lig isimleri de bitti ama tsl de yayınlancak şu anda arkadaşımız ülke takımlarının isimlerini ve fransa ve ingiltere ligini bitiriyor sonra da tüm takımları
aydinaydin abi turkiye ligindeki oyuncuların isimlerini soyluyomu canla başal çalıştıgınız için teşekkurler black god ve black cat
Black God Orjinal Mesajı Yazan: aydinaydin abi turkiye ligindeki oyuncuların isimlerini soyluyomu canla başal çalıştıgınız için teşekkurler black god ve black cat 4 büyüklerdeki ve milli takımdaki tüm oyuncuları sölüyo
behlem Arkadaşlar Bu benim çalışmam değil baştada söyledim Sadece düzeltmeler yaptım Benimki Hazır Eğer yakında diğerleri çıkacaksa ben vazgeçtim.
sseba&lefter 1) blackgod blackcat ile birlikte mi çalışıyorsunuz? 2)Türkçe spiker %100 mü olacak? 3)Türk takımları için tezahüratlar olacak mı?
Black God Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter 1) blackgod blackcat ile birlikte mi çalışıyorsunuz? 2)Türkçe spiker %100 mü olacak? 3)Türk takımları için tezahüratlar olacak mı? 1) BlackCat scn patchmakerıdır 2) % 100 değil ama oyunda çok fazla hissetmeyeceksiniz bunu 3) harika tezahürat dosyalarım var ;)
selimer valla ya abi su spikeri dinleyince insan heyecanlanıyor gercekten oyun oynamak daha zekli oldu
ufuk_abay Black God öncelikle başarılar ve teşekkürlen bende WE8 var ve Pes4 le arasında bi fark göremedim bu yama WE8 e olurmu?yani pes4 için yapılan tğrkçe yama,spiker,tr ligi vb şeyler we8 e kurulurmu kurulursa çalışırmı?
Venom vaayyy bee nerden nereye -geçen sene acaba tr. spiker olur mu -yok olamaz imkansız gibi şeyler konuşuluyordu şimdi %100 mü, tezahürat var mı deniliyo yamada emeği geçen herkese kolay gelsin
ufuk_abay Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay Black God öncelikle başarılar ve teşekkürlen bende WE8 var ve Pes4 le arasında bi fark göremedim bu yama WE8 e olurmu?yani pes4 için yapılan tğrkçe yama,spiker,tr ligi vb şeyler we8 e kurulurmu kurulursa çalışırmı? abi soruma cevap yokmuuuu