YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: uzerme NERDEN BULCAM ULEEENNN http://rapidshare.de/files/2239944/DkZ_Studio.exe.html al yükle burdan Yaw Import Edeyim Dedim Oyun Bozuldu Yaw Açılmıyor Artık Black_Kat Sen İyisi Bunları Resimli Olarak Anlat Yoksa Kimsenin Özellikle Ben Ve Benim Gibilerinin Yapamacağı Kesin Lütfen Please Allah İçin Le Ğatır Alla. Başka Ijbo Ğode Bildiğim Başka Diller Olsaydı Onlarla'da Yazardım Ama Bu Kadar Biliyorum (: Orjinal Mesajı Yazan: babaihsan İSPANYOLCA SPİKERİ NERDEN BULACAGIZ Al Burdan Yükle http://files.filefront.com/oydemir_ispanyol_spiker__e_soundafsrar/;3870304;/fileinfo.html
sonerknsr ya ispanyolca spiker sitede var ama inmiyo biri söylesin de nerden indirebilicemizi uğraşmayalım e lerle s lerle
Ahmed Dayanamayıp 1 yorum daha yazacağım. Ya gerçekten şu anda maçı neredeyse İspanyolla beraber sunuyorsunuz ve abartısız söylüyorum, eğer tamamını sen sunsan İspanyol falan halt etmiş yani. Bu şekildeyken bile harika. İnsanı şevke getiriyo. O kadar güzel seslendirmişsin ki, seslerin arasında hiç kopukluk yok. Emeğine saygı duymadan geçemeyeceğim. Konuyu sabitliyorum...[/QUOT VALLAH doğru söylüyor helal olsun sana, sen bu türkçe spiker laflarını ortaya atıpta yav olmaaaz diyenlerin kafasına vurdunya,şimdi bende sana bir yardımda bulunayım isteersen,ben elimdeki türk futbolcularının seslendirmelerini (john mootsonun sesiyle) sana göndereyim,sende onları bu oyuna importla daha güzel bir çalışma olur.bana mailini yaz ZoRo **arkadaslar HERSEYI YAPTIM AMA OYUNDA ISPANYOLCA SOLUYOR GENE BI CVP VERIN YAUF !!** Elik Emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum. must_sargin arkadaşlar eğer ilk harf değişecekse msdos komut isteminden dosyaların olduğu klasöre girip ren e*.* s*.* yaparsanız ilk harflerin hepsi s ile değişir. SonKatip Arkadaşlar duyanlar duymayanlara söylesinler ve indirmeyenler de hiç beklemeden Türkçe spikeri indirsinler. Hasan Mustan, bir geldi pir geldi. Mübarek sanki yama değilde Konami'nin Profesyonel olarak hazırladığı Tr_Sound.afs gibi olmuş. Şahsen tüm SCN üyeleri adına bu yamayı emek verip hazırladığı için ve ayrıca bizlerle paylaştığı için arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık Hasan Mustan. :) #11 Indirmek üzereyim.. simdiden tessekürler :) NecromanceR Valla bu konu hakkında kolpa topic kaç tane açılmıştır sayamadım. Ama arkadaş bir inanılmazı başarmış. İndirmedim ama SonKatip'in dediği doğrudur. Helal olsun kardeş ... babaihsan arkadaşlar bende boş durmadım sizin için s ile başlayan dosyaları e yaptım tek tek 1845 dosya ismini ve upload ettim buyrun burda TÜRKÇE SPİKER DOSYALARI http://rapidshare.de/files/2346666/tuerk_e_sp__304_ker_dosyalari.rar.html #11 Indirdim, yükledim, oynadim. Gercekten ayakta alkislanacak mükemmel birsey hazirlamissin, umarim devami gelir :) Helal olsun.. Detailer En sonunda bir hayal daha gerçek oldu bu bizim için bir devrim sayılabilir her ülkenin aşağı yukarı kendi ligini içeren patchi var(gerçi bizim yok :( ) Herneyse artık üzerinde ispanyol ve türkçe spiker birleşimi belkide oyun için yapılan en kaliteli yüzleri içeren süper bir süper lig patchi herhalde tüm avrupayı sallar bitirin şu işide milllet görsün bu işten en iyi kim anlar. cracks işte bu saolun .ewet arkadaşın yukarda dedii gibi bir hayal dah gerçek oluo digimax emeğine sağlık kardeş.daha denemedim ama şimdiden mükemmel denebilir..BRAVO.. must_sargin arkadaşlar oyuncu isimlerini yapanınız varsa KONAMI-WIN32PES4OPT dosyasını yayınlarsa uğraşmayız bence. teşekkürler. digimax bu arada ispanyol spikeri olmayanlar için ihsan kardeş uğraşmış,isimleri değiştirmiş..ona da teşekkür.. zözden Orjinal Mesajı Yazan: must_sargin arkadaşlar oyuncu isimlerini yapanınız varsa KONAMI-WIN32PES4OPT dosyasını yayınlarsa uğraşmayız bence. teşekkürler. EditPES4OptionFile ile oyuncu isimlerini değiştirmeyin.Master lig çalışmıyoo o zaman.İsterseniz bi deneyin. SoniC bende yaptım dediklerini ama maçta spiker sesi yok ? :( « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
must_sargin arkadaşlar eğer ilk harf değişecekse msdos komut isteminden dosyaların olduğu klasöre girip ren e*.* s*.* yaparsanız ilk harflerin hepsi s ile değişir.
SonKatip Arkadaşlar duyanlar duymayanlara söylesinler ve indirmeyenler de hiç beklemeden Türkçe spikeri indirsinler. Hasan Mustan, bir geldi pir geldi. Mübarek sanki yama değilde Konami'nin Profesyonel olarak hazırladığı Tr_Sound.afs gibi olmuş. Şahsen tüm SCN üyeleri adına bu yamayı emek verip hazırladığı için ve ayrıca bizlerle paylaştığı için arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık Hasan Mustan. :)
NecromanceR Valla bu konu hakkında kolpa topic kaç tane açılmıştır sayamadım. Ama arkadaş bir inanılmazı başarmış. İndirmedim ama SonKatip'in dediği doğrudur. Helal olsun kardeş ...
babaihsan arkadaşlar bende boş durmadım sizin için s ile başlayan dosyaları e yaptım tek tek 1845 dosya ismini ve upload ettim buyrun burda TÜRKÇE SPİKER DOSYALARI http://rapidshare.de/files/2346666/tuerk_e_sp__304_ker_dosyalari.rar.html
#11 Indirdim, yükledim, oynadim. Gercekten ayakta alkislanacak mükemmel birsey hazirlamissin, umarim devami gelir :) Helal olsun..
Detailer En sonunda bir hayal daha gerçek oldu bu bizim için bir devrim sayılabilir her ülkenin aşağı yukarı kendi ligini içeren patchi var(gerçi bizim yok :( ) Herneyse artık üzerinde ispanyol ve türkçe spiker birleşimi belkide oyun için yapılan en kaliteli yüzleri içeren süper bir süper lig patchi herhalde tüm avrupayı sallar bitirin şu işide milllet görsün bu işten en iyi kim anlar.
must_sargin arkadaşlar oyuncu isimlerini yapanınız varsa KONAMI-WIN32PES4OPT dosyasını yayınlarsa uğraşmayız bence. teşekkürler.
digimax bu arada ispanyol spikeri olmayanlar için ihsan kardeş uğraşmış,isimleri değiştirmiş..ona da teşekkür..
zözden Orjinal Mesajı Yazan: must_sargin arkadaşlar oyuncu isimlerini yapanınız varsa KONAMI-WIN32PES4OPT dosyasını yayınlarsa uğraşmayız bence. teşekkürler. EditPES4OptionFile ile oyuncu isimlerini değiştirmeyin.Master lig çalışmıyoo o zaman.İsterseniz bi deneyin.