Yaw Bende İspanyolca Spiker Var "s_sound"isimli dosyayı işaretleyip "aç"diyoruz.
iyide Bende Bu Yokki "0_sound" Var nasıl Olacak O iş Bilen Varmı Ingaaa Ingaaaa Ingaaaaaaaa Bakın Çocuk Yuvasını Çeviririm Burayı Ha Ağlatmayın Beni. ĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA