Arkadaşlar, tek tek .adx dosyalarından .dkz dosyası nasıl oluşturulur?
Eğer söylersenin DKZ stüdyoda, diğer konu başlıkları altında da anlattığım gibi, Dosya isimlerini değiştirmek çok kolay.... İspanyol spikere ve tek tek değiştirmeye gerek kalmayacak, şunu bi söyleyin, sonra anlatayım ben de...hadi...