ginobili bu maçta içeriye 2 kere drive etti birini attı bence maçın başında geçirdiği sakatlık etkiledi onu duncan ı big ben çok iyi durdurdu
San Antonio'dan ve Ginobili den beklemediğim kadar kötü oynadılar.Bowen maçın sonlarına doğru Rip'i kaçırdı ve sonuç bu.Yalnız ben Detroit seyircisini kınıyorum ve Bruce Bowen oyundan çıkarken ıslıklamalrına da bi anlam veremiyorum San Antono seyircisi ilk maçta süper oynayan Billups'ı ıslıkladı mı?Hayır
İşte seyirci farkı burada ortaya çıkıyor
detroit seyircisini zaten biliyoruz
bi sonraki maçı bence sas alır çünkü popovic brown dan daha iyi bir koç bu bariz birşey takımını 4. maça iyi hazırlar