duncan duncan gibi oynasa seri çok daha farklı olabilirdi san antonio parker dan neredeyse hiç verim alamamasına rağmen seriyi aldı tahminim tuttu 4-3 spurs demiştim ;)
ben sas ın almasına çok sevindim , duncanın sevincini (ki kendisi en sevdiğim oyunculardandır) pistons camiasının(dumars hariç) kendini beğenmişliğine tercih ederim