Hasansas1905 evet arkadaşlar playoffs final serisinin 1. maçı bu gece sabaha karşı oynanacak.yorumlarınızı alayım.
Fevzi ***Beyler keşke yeni konu açmasaydınız NBA hakkında tüm haberler bölümünde zaten tartışılıoy bu konu ;) ***
*{Bå®ô$_1905}* 2. mçı da Spurs alırsa ondn sora işleri kolaylaşır... Spurs'e karşı 2-0'dan seri çewrmek hç kolay bişi diil...
GOZİT ilk maçta tim duncan ve ginobili nin toplam rebound sayısı, detroit ilk 5 inin toplamından 1 fazla :confused: !
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT ilk maçta tim duncan ve ginobili nin toplam rebound sayısı, detroit ilk 5 inin toplamından 1 fazla :confused: ! eminmisin abi ama olabilir ben wallace hiç ribaunt alamadı hep mcdyess aldı ama detroit te güzel oynamıştı
Hasansas1905 galiba bugün sabaha karşı serinin 2 maçı oynanacak.işallah detroit bu maçı alırda işleri zora sokmaz.
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT duncan:17 ginobili:9 billups:4 hamilton:1 r.wallce:8 prince:5 b.wallace:7 hehehehehehe dediğin gibi bir fazla :D :D :D
*{Bå®ô$_1905}* Aslinda bzm okul çarsamba kapanior ama bn yrn gitmiyecegm içn cnli islerim... 2-0 öne geçicz bu gce...