gencfbdaywalker Ferrariyi tabiki... :D onunla nicelerini tavlardım... :D Kız o kadarda güsel deil... :D Fena deil aslında... :D
Tearaway kızı ilk beyendim ama sonra baktımda sanırım bacaklarında selülüt mü ne ondan var :D tabikide ferrari
demon1c zaten o araba awrken altımda onun gibi 100 tane kız tawlarım ne oljak bu işler bole yuruo kmde para var araba var kızlar orda...tabi bn hepsi için demiorum ama ole kızlarda var bunlara bakmayan kızlarda
nuso değisik acılardan bakmak lazım 1-arabanın vergisi yuksek o yuzden kız :) 2-arabayı alıp satarsak zaten kızda gelir :) 3-ama boyle bi araba kaçmaz :) 4-ama boyle bi kız da kaçmaz sonuç:karara varıldı kızı sectim :D
FunnY BOY arkadaş kız kız kız ..dünyayı da versen kız...çünkü biz ABAZAYIZ... SEVENLER ÖLMEZ,ÖLSEDE gömülmez...
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: FunnY BOY arkadaş kız kız kız ..dünyayı da versen kız...çünkü biz ABAZAYIZ... SEVENLER ÖLMEZ,ÖLSEDE gömülmez... ZAZHUAZUHZAHZUAHUZA çok iyimiş ya.:D:D:D:D:D
SuperBamm arabayı seçerdim. Kızı seçersem o arabadan çok olmaz ama arabayı seçersem o kızdan çooook :D