T-MAC_62 Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Ya Abi Bunun Vergisi Ney Varya Masraf lı :) Evet ben en iisi kizi aliyim :)
TheFahrix Arabayı alırım. Arabayı satarım. Sattığım arabanın yarı fiyatına yeni araba alırım. Ama yeni arabam da lüks olur. Yeni arabamla Miami sahilinde iki tur atarım. Elimdekiler: Güzel bir araba Güzel bir hatun Bol para
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Arabayı alırım. Arabayı satarım. Sattığım arabanın yarı fiyatına yeni araba alırım. Ama yeni arabam da lüks olur. Yeni arabamla Miami sahilinde iki tur atarım. Elimdekiler: Güzel bir araba Güzel bir hatun Bol para Güzel düşünce valla ;) Ben de arabayı seçerdim
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Arabayı alırım. Arabayı satarım. Sattığım arabanın yarı fiyatına yeni araba alırım. Ama yeni arabam da lüks olur. Yeni arabamla Miami sahilinde iki tur atarım. Elimdekiler: Güzel bir araba Güzel bir hatun Bol para Bencede ya. En iyisi öyle yapmak olurdu sonrada ---> :scncapki:
T-MAC_62 Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Arabayı alırım. Arabayı satarım. Sattığım arabanın yarı fiyatına yeni araba alırım. Ama yeni arabam da lüks olur. Yeni arabamla Miami sahilinde iki tur atarım. Elimdekiler: Güzel bir araba Güzel bir hatun Bol para Abi helal ba$bakan olcak adamsin ;):P
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: blueeda o araba bi erkekte olduktan soora ööle bi kızı tavlamak çok kolay :p boşverin kızı:) tam onu ben dicektim ya :,( :,( :,(