Kurdum,oynadım ve ilk izlenimlerim....
Öncelikle bi yerden ispanyol spikeri bulun.Daha sonra nasıl kurulacağı açıkça yazıyo patch'in içinde...
bu patch'in yapımında ve bize ulaştırılmasında emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. :-)
patch genelde güzel.ama eksikleride var. benim yorumum;
1-)Oyundan ispanyol spikerin sesi tamamiyle gitmemiş.Daha doğrusu bizim arkadaşlar ara sıra devreye giriyo.
2-)Sesler genelde heyecanlı değil. Bazı sesler hariç. gol sesleri gayet güzel.
3-)İleride bi kaç update ile daha güzel şeyler ortaya çıkabilir.
4-)yanlızca pozisyonlar anlatılamaya çalışılmış.
5-)futbolcu isimleri,takım isimleri yoq.zaten bu boyuttaki bi patch'ten beklemek doğru olmaz.