sseba&lefter bende ultimate patch var. Bunu yüklesem ne olur. Bi de spanish diyo. English var bende bi tek.
H-KaN Ya site bende nedense acilmiyo biri bana bun MSNden yolliyabilirmi Lütfen?? Hakan_Teoman@web.de
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: mertulan www.soccercentre.com.tr.tc linki yanlış vermişin be bende diom nie açılmıo???? doğrusu:www.soccercenter.com.tr.tc
H-KaN yaaa Elinde simdik bu spiker olan yokmu yaaaa??? Varsa en azindan bi söylesin nasil bisi??? Deger mi yüklemeye