Yoruma gelirsek, seslerin kayıt kalitesi iyi değil, o yüzden oyunda biraz sırıtıyo, zaten araya çevrilmeyen sözler de girince ses seviyesindeki fark anlaşılıyor, ses daha cazgır geliyor... Onun dışında, eksiklerine rağmen güzel bir iş çıkarmış arkadaşımız, tebrik ediyorum, çalışmalarının da dewamını diliyorum.
J_Carew23'e de katılıyorum, hakikaten (futbolcu isimleri çalışmasını deneyenler bilir...), BlackCat arkadaşımızın yapacağı çalışmanın tamamlanmasını dört gözle bekliyoruz:D