Hmm,arkadasların hassasiyetlerini anlıyorum.Hemen olmasını istemem arkadaşların gerçekten bu işe iştiyakları olup olmadığını görmek ve ortaya somut bir şeyler koymak istememden kaynaklanıyor.Yoksa forumda açılan bir çok topic gibi bu topiğinde muğlakta kalmasını istemeyiz değil mi arkadaşlar?
Peki madem talepler büyük bir buluşma yönünde,o zaman organizasyon meselesini gönüllü bir arkadaşımıza devredelim,çünkü ben hafta içi İzmir'de olacağım,bu yüzden başka bir arkadaşımızın bu işi ayarlaması daha mantıklı olur.**Ayrıca arkadaşlarımız müsait oldukları zaman aralıklarını yazarlarsa organizasyonu düzenleyecek arkadaş için kolaylık olur.**