Orjinal Mesajı Yazan: ZephyR
Abi tabi iyi güzel olur da,bu cafedeki bilgisayarların ekran kartı ne?Ayrıca gamepad yoktur muhtemelen,herkes kendi gamepadini mi getirecek?Ben zaten PC de oynuyorum,benim için farketmez,ama PS2 kullananlar ne diyecek bakalım.Neyse,Benden OK!
walla multiplayer olur büyük ihtimal.herkes klavyeyle oynar.isteyende gamepad ini getirir...Yorumlara göre bi ayar veririz...