Biz sadece bir şeyler paylaşmak isteyen arkadaşlarla bir araya gelip bilgi alış verişi yapmak istiyoruz,yoksa bizim fil dişi kulelerinde yaşayan arkadaşlarla zaten iletişimimiz olmaz.
Ayrıca arkadaşlar merkezi bir yerde buluşalım,Kızılay herkes için uygun olur herhalde.Büyük bir organizasyona da ihtiyacımız yok.Yalnız birkaç kişi buluşalım biz,musait olan arkadaşlar iştirak etsinler.Önce biraz muhabbet ederiz,daha sonra bir iki oyun atarız.Herkesin gelmesi zaten mümkün olmaz,biri için müsait olan bir vakit diğerine uymaz,bu yüzden arkadaşlar hoşgörsünler.
**Yarın(Cumartesi) öğleden sonra **uygun olanlar söylesinler.Bir araya gelelim bir kaç kişi de olsa.