Geçen, yabancı GAME ONE adlı kanalda PES yapımcıları çıktı. Adamlar PES in ara versiyonunu çıkartıyoz gbi laflar ettiler yani 5 le 6 arası bişey yapıyolar. Sanırım Dünya Kupası ile ilgili. Poligon sayılarını, takımları fazlalaştırdık gibim laflar ettiler. PES 5 kesin EKİM de çıkıyo. ÖÖle sölediler. Hatta altyazı geçtiler. Ayrıca Fransada PES 4 turnuvaları yapıyolar. Bizde bööle bişey oluyomu arkadaşlar.