Walla grafik olayı önemli, ps2 den pc ye uyarlıyolar sanırım, o yüzden çok iyi grafik kartı gerekiyo, onu direk pc için yaparlarsa herşey güzel olacak.
Biz burda zaten herşeyi ekleyip, değiştiriyoruz, oyunu istediğimiz gibi yeniliyoruz, o sorun değil:D:D:D