Grafik te bence hic degisiklik olmuyacak Konami istesede olamaz cünkü PS2 oyunu kaldirmiyor.
zaten yapimcilarda söylemisti büyük degisiklik PES 6 yapilacak PS3 ciktigi zaman.
PES 5 bir sitede okudum kar yagmaözeligi olacakmis ve online de takilma olayi olmuyacakmis.
Bence en önemlisi Master ligte daha fazla lig olsun