Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18
yok yok vazgeçtim........
bşeyler yapabilirim diyodum ama olmayacak hala aynı konu :(
ne gibi seyler yapacaksin? Artik içki olsn mu olmasn mi muhabbetini gçtik biras ilerledik :)
Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana
yok abi o yalan olur localar ucuz değil hadi ben verdim sen verdin x kişisi verdi diyelim ama herkes vermez ki localar 400-500 milyon olabiliyor yani kısacası güzel ama gerçekleşmeyecek bi fikir
+1. Loca kiralama zor is ya millet elini cebine sokmaz... :)
Orjinal Mesajı Yazan: NC
ya beyler bi kere belli bi çoğunun istemesi gerekiyor. önce bi adam gibi niyetlensek piknikti, partiydi, parktı sorn değil ayarlarız. ben daha özgürce ve açık hava avantajından dolayı pikniği önerdim ama illaki konuşur bi karar veririz. BUNDAN ÖNCE TOPLANDIK, BUNDAN SONRADA TOPLANIRIZ
Adam gbi karar tartisalim , karar wrelim sorasi kolay zatn...
Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz
Doğru sölüosun ama parti çok daha kötü olur bence.. Olsada olur ama Bilmiyrum.. piknik or.g daha bi kolay geldi bana.. Önce bikaç kişi birleşilir araştırma yaparıs.. Anlaşırsak kapora veriris.. Sora piknik sırasında para toplanır..
Ndn kötü oluo? Piknik org. ypmak kolay bisi diil ki... Walla bn piknige gittiim zmn bi tnidik götürmüstü bni ama org. öncdn yapilmisti güselce de bi noktadn sora skti piknik , güsel org. yapilmasi lazim kesinlikle!!!
Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs
Ya piknik bi sürü masraf yok etidir köftesidir tavuğudur gidiş-dönüşüdür çok masraf olur. Millet para vermez , partide sadece girişte 25-30 verceksin(daha fazla olmaz) sonra pek bi masraf çıkmıycak
Dogru syler sölemissn... Piknik masrafli we zahmetli bi is parti weya daha kolay bisi yapilirsa güsel olck... Ha bu arada bi de dönüsteki trafik cilesini de ekliyim unutmadan... ;)
Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz
dooru ama ben hiç sanmıyorum 50 kişinin geleceini..
maksimum derimki 20
Katiliorm , en fzla 25 kisi olurz...