Engin-gs Cidden artık niyetlenip yapalım bişeyler ya arkadaşlar zor bişey değil ki bu. Hadi beyler bi el atalım hep beraber :D
holy abi bi yerleri ayırtalım ve yapalım abi direk.çok zevkli olur.parkormana falan araştıralım abi...
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: Black God Birinin evi yokmu şöle babası annesi tatile çıkmış olan yni nedne olmasın :) 150 m2 tercih sebebidir ;) Aslında ayarlayabilirsek ev partisi çok güzel olur ya ölümüne eğleniriz ama kim böyle bi taşkınlığı kaldırabilir ki? :D :)
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: holy abi bi yerleri ayırtalım ve yapalım abi direk.çok zevkli olur.parkormana falan araştıralım abi... Abi senin gibi 3-5 kişi daha olsa hemen ayarlarız ama şu anda anca 10 kişi ediyoruz biraz daha kalabalık olursak direkt yaparız bişeyler
Eagle-Eye ev partisi hm e yok mu istanbul'da okuyup da ailesi başka şehirde olan? güzel bir öğrenci evi yani? :)
holy Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Abi senin gibi 3-5 kişi daha olsa hemen ayarlarız ama şu anda anca 10 kişi ediyoruz biraz daha kalabalık olursak direkt yaparız bişeyler abi yapalım bişeyler harbi.msn varmı sende konuşalım bu konuyu??
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Aslında ayarlayabilirsek ev partisi çok güzel olur ya ölümüne eğleniriz ama kim böyle bi taşkınlığı kaldırabilir ki? :D :) valla bana hiç bakmayın bizim evde olmaz o kadar herif bizim evde azarsa iyi olmaz ama başkasının evi olursa gelebilirim :)
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Abi senin gibi 3-5 kişi daha olsa hemen ayarlarız ama şu anda anca 10 kişi ediyoruz biraz daha kalabalık olursak direkt yaparız bişeyler doğru valla çok kişi niyetli değil ama eğer gelecek bulunursa yaparız. ya aslında bulamazsak da yaparız ne olacak ki ha 10 kişi ha 15 kişi farketmez
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: NC niye istemiyosunuz anlamadım. fıstık gibi eğleneceğiz, müzikti, oyundu, muhabbetti alasını yaparız. Bence isememkten çok, üşengeçlik var :D sen neyden bahsediyosun? ev partisinden mi?
*{Bå®ô$_1905}* Güwenmeyecek bisey yok ki... En fzla ewin alti üstüne glir bisi olmas :D ya o kdr da bisi yapmayiz willasi olan wrsa gdilir doru en kolay willada olur ama illa ki parti ewde olmasi lzm diil bska yerlerde de yapilabilir...
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: holy abi yapalım bişeyler harbi.msn varmı sende konuşalım bu konuyu?? Ya yaparız yeter ki millet istekli olsun. Biz zaten bazı arkadaşlarla bu konuyu konuşuyoruz msnde. Sen de gelirsin karar vermeye çalışırız. msn : engin-gs@hotmail.com
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ev partisi olmaz yaw.kim kime güvenecek.villası olan varsa gideriz:) ohoo abi sen baştan güvenmezsen işimiz zor :) sonuçta burda biz bi aileyiz eğer düzenlenirse kimse eve bişey yapmaz :)
FoRZa_21 20 sayfa az buz deil .. Bşi Çıkmamış.. Ben hala Warım GöRüŞelim Anlaşalım az oslak bile bşiler yaparız.