parti olayını bilmem istanbul'da da değilim zaten ama kaç sayfadır gözlemlediğim kadarıyla şimdiden yalan olmuş bile. bir tartışma konusu açıldığında herkes satırlar dolusu yazmayı bilmiş de tamam uzatmayalım bir karar verelim diyince kimseden tık yok sonra tekrar en başa..
yalnız şunu söyleyeceğim piknik kolay diyorsun da o bile baya büyük sorumluluk istiyor daha yeni ayarladık böyle bişey ordan biliyorum. kişi sayısının belli olmasıydı otobüs ayarlanmasıydı sonra et almak içecekleri almak mangal yakacak adam bulmak falan gerçekten çok zor iş ayrıca tanışma kaynaşma da piknik ortamında pek fazla olmaz arkadaşlarıyla gelen kendi halinde takılır sonra bunun yaşı da olmaz ilk kez duydum pikniğe çocuklar gider zihniyetini..