Orjinal Mesajı Yazan: arm@n
beyler bence biz yapılan bi organizasyona katılalım biz bu işi yapamıyacaz galiba ...
Yapamıyacakmışız gibi görünüyo ama belki başarırız :) baksana konuya mesaj yazanların yarısı saçmalamış
Orjinal Mesajı Yazan: iori
olursa en fazla taksimde sinema olur başka birşey olmaz
Olur mu öyle şey ya 15 kişi sinemeya mı gidilirmiş?
Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan
Hep Birlikte Türkiyenin Maçına Gitseydik
Çoktan geçti Türkiye'nin maçına gitme ihtimalimiz "0" bu saatten sonra ayrıca bu konuyla alakası yok Türkiye maçının
Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Ya byler drun ne Ankarasi , ne Izmiri ya önce brda yapalm sora sz orda halledersniz... deistirmyin bi konuyu yaa!!!
Harbi ya önce şu Istanbul işini bi halledelim de sonra siz nerde isterseniz orda yaparsınız ama buraya yok Ankara , yok Izmir , yok Antalya yazmayın da konu değişmesin şurda bişey ayarlamaya çalışıyoruz