Orjinal Mesajı Yazan: iori
hakkaten böyle giderse konu başlını scn yaz komedisi diye değiştirmek zorunda kalacağız. ne bu içki olayı. abartmayın...
Buraya yeni giren biri milleti alkolik falan sanacak ha :)
Arkadaşlar parti gibi bişey olursada zaten içki içemeyeceksiniz. 18 yasından kucuklere yasak içki.(bazı kucuk yerler hariç zaten oralarda da yapılmaz) boşuna tartısmayın bence