TWISTER Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 abi deniz kenarına gideriz bi mangal çimde futbol maçı ne gider beee üfff:) işte bu yaa ne işimiz var içkiyle falan
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 abi deniz kenarına gideriz bi mangal çimde futbol maçı ne gider beee üfff:) Bir an gözlerimin önüne Beyaz'da ki Sömestır Sami tiplemesi geldi. :) " şşş bak biii! alırız köfteleri inegöl inegöl. mangalıda kurarız ohh mis. şşş sana diyorum ohh domatesleride dizeriz. ayaklarıda salarız denize ohh! "
masterofpuppets02 yaş ortalamasindan dolayi pinokyo gibi bir yer war taksimde gunduz 12-6 ya kadar bir parti düzenlenebilir..anca cunku cok genc arkadaslarimiz var... ben destek veririm mekani da ayarlarim yeterki cok kisi sağlansn .
SteGaNoS h@run sen geliyon mu lehn.? ben 4 haziran saat 11 de gidicem haberin olsun benim yerime sen git..
götveren Orjinal Mesajı Yazan: SteGaNoS h@run sen geliyon mu lehn.? ben 4 haziran saat 11 de gidicem haberin olsun benim yerime sen git.. ist. da olursam giderim herhal..yalan olcak gibi bişi bu parti baksana şimdiden mangal muhabbeti çıktı..pikniğe döndü..bu parti en son halısaha da biter herhal:):)
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Bir an gözlerimin önüne Beyaz'da ki Sömestır Sami tiplemesi geldi. :) " şşş bak biii! alırız köfteleri inegöl inegöl. mangalıda kurarız ohh mis. şşş sana diyorum ohh domatesleride dizeriz. ayaklarıda salarız denize ohh! " walla biraz öyle oldu abi.diyorumya mangal en iyisi abi.
Zaradene Nedense burdaki coğu kişi alkolik gibi davranıyo ki hayatlarında 1 den fazla bira içtiklerine de inanmıyorum :)
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 abi içki nedirki yaa.kola içeriz dimi.boş verin içkiyi parti olursa ben varım. abi kusura bakma ama senin bu dediğine oğlanlık denir valla :D ya parti yapıyoruz kola mı içilir? içeceksen evinde içersin kolanı
.ArThuR. Arkadaşlar o zaman anadolu kavakları magal işi için çok ideal bir yer bence hele bide kaleye çıkarsak tam ii olur orası çok güzel.... belli bir yerde buluşulur ve gidilir isteyen kendi içkisini getirir isteyen inegöl köftesini:D:D:D:D
*{Bå®ô$_1905}* ya byler konuyu nrden nereye getirdniz? bşka konu açın orda tartışın mangal konunuzu bu konu parti yapılck mı içki olck mı die tartışılan bi konu...
.ArThuR. tamam tamam kızma hemen:P forumdaki herkes parti olsun dio ama içki konsunda anlaşmazlık var eğer oda çözülürse bu parti olur:)
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 Arkadaşlar o zaman anadolu kavakları magal işi için çok ideal bir yer bence hele bide kaleye çıkarsak tam ii olur orası çok güzel.... belli bir yerde buluşulur ve gidilir isteyen kendi içkisini getirir isteyen inegöl köftesini:D:D:D:D tamam abi ben varım:):)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: masterofpuppets02 yaş ortalamasindan dolayi pinokyo gibi bir yer war taksimde gunduz 12-6 ya kadar bir parti düzenlenebilir..anca cunku cok genc arkadaslarimiz var... ben destek veririm mekani da ayarlarim yeterki cok kisi sağlansn . bnce 89'lular we aşağısı glsin 90'lılar biras kçük kaçıyo daha adam gbi olur güsel bi mekanda yapılabilir 1 weya 2 içki ücrete dahil olur , daha sorasını millet ayarlar...
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 bnce 89'lular we aşağısı glsin 90'lılar biras kçük kaçıyo daha adam gbi olur güsel bi mekanda yapılabilir 1 weya 2 içki ücrete dahil olur , daha sorasını millet ayarlar... Belki iyi olabilir de ama bu seferde onlar darlmasn:) bide hadi dielim parti yapılacak biletler nerede satılacak? biletixde mi:P:P:P ve en önemlisi nerede olacak bu???:)
Engin-gs Konunun en başından mesajları okudum çeşitli fikirler var. Bence böyle bir organizasyon yapılırsa çok güzel olur. Ama içkili olması gerekir. Ayrıca piknik falan olmaz ya yapılacak en güzel şey partidir.
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 bnce 89'lular we aşağısı glsin 90'lılar biras kçük kaçıyo daha adam gbi olur güsel bi mekanda yapılabilir 1 weya 2 içki ücrete dahil olur , daha sorasını millet ayarlar... +1. 90'lılar birazcık küçük oluyolar sonuçta 89'la 90 arasında pek fark yok gibi görünse de bence büyük farklar var yapılacaksa yaş sınırı 16+ olmalı ve güzel bir mekanda yapılmalı
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs +1. 90'lılar birazcık küçük oluyolar sonuçta 89'la 90 arasında pek fark yok gibi görünse de bence büyük farklar var yapılacaksa yaş sınırı 16+ olmalı ve güzel bir mekanda yapılmalı öyle şey mi olur ya biz de bu sitenin üyeleriyiz yaşımız sizden 1 veya 2 yaş küçük diye partiye mi gelmicez? :confused:
TWISTER Orjinal Mesajı Yazan: Zaradene Nedense burdaki coğu kişi alkolik gibi davranıyo ki hayatlarında 1 den fazla bira içtiklerine de inanmıyorum :) çoğuda 18 yaşından küçük