**Sakin olalım. Burada yeniden yeni bir ''DİN'' tartışması başlatmayalım. Herkes özgürdür ve başkalarının özgürlüklerini kısıtlamamak suretiyle dilediği gibi yaşayabilir. Buna kimse karışamaz. Kimse, kimsenin inancını da değiştiremez. Bizlere verilen akıl, iyiyi ve kötüyü ayırt etmemiz için verilmiştir ve bundan sonrası kendi insiyatifimize kalmıştır. Bu yüzden herkes dilediği gibi yaşar. Hesabını ise kimse soramaz. Yaptıklarımızdan dolayı hesabımızı zaten öbür tarafta vereceğiz...**